2011年7月5日 星期二

上海偷食有咗 楊思琦半年唔畀豪仔掂


上海偷食有咗 楊思琦半年唔畀豪仔掂
2011年07月06日
Face



1/7 默認有喜
上週五( 1日)傳懷有身孕的楊思琦駕車同媽媽抵達尖沙咀後分道揚鑣,面容憔悴兼額頭爆瘡的思琦匆匆走到加連威老道,全程封嘴唔回應懷孕傳聞,直接走入太興商業大廈,該大廈有中醫師和美容院。

一直同男友李泳豪有情飲水飽的楊思琦,早前忽然自爆同男友九年情玩完,人人打個突。思琦自爆分手後,有傳她暗交北京富商 Andy Ng,甚至有餡兩個月成了分手導火線。
但據知楊思琦跟李泳豪感情早已轉淡,近年忙於回內地拍劇與男友聚少離多,即使在港二人近半年亦冇乜「行埋」。情夫乘虛而入成功「入侵」,思琦妹家陣連餡都有埋,唔分手仲邊有得揀?

一向形象清純兼慳家的 33歲楊思琦,有傳因為一個「男人唔可以接受嘅理由」,而跟相戀 9年的 31歲李泳豪分手,更被踢爆暗交北京富商 Andy Ng,又有傳珠胎暗結兩個月,慳妹見異思遷變貪錢港女。


最後甜蜜
李泳豪 5月 19日牛一,楊思琦陪他吃火鍋慶生,李泳豪還將照片放上微博晒恩愛,估唔到事隔一個月思琦便提出分手。



分手飲泣
李泳豪早前揚言年底會與思琦結婚,被飛後傷心得接受訪問時泣不成聲。 31歲仔,堅強啲啦!

內地撻着

消息指楊思琦和 Andy Ng是瑪利諾神父教會中學同學,青梅竹馬感情深厚,但本刊翻查過該校校刊,發現思琦的同學中並冇吳姓同學,而知情人士透露,思琦跟 Andy Ng其實並非同校。
「佢哋點識就唔知,不過肯定唔係同學,上年思琦返內地拍劇,先撞番 Andy! Andy真係出盡力追佢,當時思琦同朋友講,喺上海拍劇好悶,可能咁易啲動心啦。其實佢同豪仔近年感情都好淡,不過一直都唔敢提出,因為驚豪仔接受唔到喎。」


上海密會
思琦去年在上海拍攝內地劇《歲月驕陽》時,與同劇內地男主角合照時甚為風騷,據知重遇 Andy後,思琦拍劇之餘,與 Andy朝夕相對。



翻查思琦就讀的瑪利諾神父教會中學校刊,照片中找到楊思琦(紅圈),卻沒有吳姓譯音的同學,兩人並非傳言中的中學同學。



思琦於 02年拍攝《血薦軒轅》時墮馬受傷,李泳豪急忙送她入院, 2人因而撻着, 9年來一直鮮有緋聞。


李泳豪月薪得 8千卻沉迷玩飄移賽車,據知情人士說:「思琦其實唔介意佢賽車,有時都會去睇佢比賽,不過成班人夾錢食飯,通常係思琦主動幫豪仔畀埋。」


身為第三者的 Andy Ng,在微博化名 cthk118,用熊公仔代替大頭照,李泳豪都有關注他, Andy更大膽地在思琦的微博中留曖昧留言。




嫌性感
思琦出席完日本餐廳剪綵,低胸裙照放上微博, Andy又發言:「最不喜歡的衣服。」不滿思琦穿得太性感。




出口術
思琦放了媽媽煮的薑葱蠔照片上微博, Andy即說回港一定要試試,實行外母政策。




勁關心
上月 13日,已懷兩個月身孕的思琦在微博放了一張吃完杯麵的相, Andy即留言「你還有很重要的任務呢!切記!」非常關心思琦的健康。

屋邨舊居未交還

楊思琦自幼在石硤尾大坑西 邨長大,雖然後來搬到九龍塘義本道的涵碧別墅與李泳豪一家同居,之後又搬入去年 10月以 652萬買入的清水灣半島 1,500呎新居,但慳妹思琦仍然保留住大坑西 邨的廉租屋單位。根據思琦所持有的富多有限公司在最新的註冊登記證中,申報單位依然是大坑西 邨。
記者上週六( 2日)去過大坑西 邨該單位,並冇人應門,門外的電視天線已剪掉,地主牌只留有舊香燭腳,屋內似冇人居住。而鄰居劉女士表示楊思琦的父母本來在該單位居住,但數月前已搬走,現在只間中見一名男子回來小住。思琦全家搬走但仍唔交出廉租屋,可能當留條後路都未定。


楊思琦所持有的富多有限公司,所申報單位仍然是大坑西 邨,而非最新購入的清水灣半島。




思琦爸爸媽媽早前仍在大坑西邨居住,直至思琦購入清水灣半島單位後才搬走。



鄰居劉女士指已有幾個月沒見過思琦父母出現。

半年冇性

3個月前,思琦更搬返將軍澳清水灣半島的自置物業跟家人同住,知情人士續說:「泳豪有向朋友呻過話思琦近呢半年好古怪,就算思琦返到香港,都搵藉口唔畀佢掂,可能思琦覺得對唔住男友,所以三個月前索性搬走埋,驚成日對住豪仔難受囉!」
其實豪仔自己亦聞到味,曾四度向思琦妹求婚想箍煲,可惜思琦同 Andy已經愈行愈埋,思琦搬離李家,李泳豪也覺得唔對路,他亦承認:「自從佢搬走咗,我就唔知佢諗乜!唔知係咪受人影響,定聽到乜嘢說話。」上月思琦證實自己有餡後,終的起心肝斬舊愛,豪仔都係死心罷啦!

全家輪住鬧

早在「思豪戀」醞釀分手前,思琦家與豪仔家已展開隔空對罵,豪爸李家鼎更大鬧思琦媽「乜都唔識」。家陣二人正式分手,李泳豪演藝世家又輪住開火,反而思琦妹就冇乜人撐,下下硬食其實都幾辛苦。

思琦陣營:


思琦媽:我對佢(泳豪) no comment!

二人分手前記者向思琦媽求證婚訊時,思琦媽大潑冷水:「未有咁快,佢 哋未計劃住!」問到她對豪仔為人點睇,她耍手擰頭說:「我對佢 no comment!」


《忽然 1周》圖片

思琦間中以性感裝束式泳衣出席活動,已令豪仔非常不滿,思琦為遷就他推掉了不少搵錢機會。


李家鼎:我哋拍《拳王》,佢(思琦)都有同我哋食飯黐線 o架。《蘋果日報》圖片

豪仔陣營:
豪爸李家鼎反駁思琦媽:「嘩大佬,我唔係幫我個仔呀,豪仔咁錫佢個女!次次有乜 嘢事,思琦都衝埋我呢度,佢老母乜都唔識 o架!」
有傳豪仔向大孖李泳漢傾訴心事時收到思琦短訊,內容是「我仍很愛你、很掛念你」大孖即鬧:「都唔知佢咩心態,希望佢唔好再傳咁 嘅短訊畀我細佬。」


施明:我只知豪仔好傷心、好痛,做阿媽呢刻梗係顧住個仔。



大孖李泳漢:都唔知佢咩心態!