2011年7月5日 星期二

史上最寸 o靚模  Jeana:我使鬧人先紅?!


史上最寸 o靚模  Jeana:我使鬧人先紅?!
2011年07月06日
Face




Jeana喺塞班島第二日就在當地一間高爾夫球 resort拍呢輯半裸照,佢話:「 CK(攝影師)一路影一路播 Norah Jones嘅歌,感覺好正,不過都好彩出面無人打 golf咋!如果唔係唔知點影!」

o靚模寫真大戰進入最後直路,今年國產咪神全部脫腳,潘霜霜嫌 cheap玩嘢唔出,張馨予要拍電影《河東獅吼 2》,寫真要延期。剩番 Jeana(何佩瑜)同 DaDa(陳靜)大戰。
今年以 Chrissie師妹之名出戰嘅 Jeana,單飛後除性感亦以寸嘴見稱,上週接受本刊訪問時,更寸盡所有寫真對手,嘲趙碩之岩石胸,話 DaDa牙肉大,更笑傅穎老。問佢寸人博上位,佢口快快說:「我使鬧人先紅?!」
又抵佢牙擦,事關 Jeana今年本寫真意識大膽,本刊率先披露最激一張獨家開股, Jeana僅以單手遮胸, 33D南北半球,極之誘惑。宅男畀錢買啦!

22歲 Jeana今年甩新 8模之名單飛出寫真,由 16歲開始以 Pui Pui之名做模,到上年參加新 8模成為 Chrissie師妹,捱咗 5年多終有機上位, 7月中出處女寫真《 The Cexy Grandmaster》,連書名都寸過人,性感一代宗師。除水着例牌動作外, Jeana亦有多個造型,玩 SM夜總會 feel典床等。不過數到最性感一定係半裸, Jeana話:「除咗露點外,基本上幾性感都得!但一定要靚!」


Jeana寫真《 The Cexy Grandmaster》,食住王家衞《一代宗師》個朵。仲話會搞寫真擂台等人挑機,果然係史上最寸 o靚模!



除半裸外, Jeana今次寫真仲會有 SM同綑綁造型登場,絕對唔只拋胸咁簡單。

逐個寸


今年 4月 Jeana首次宣傳寫真時暗寸師姐 Chrissie老,之後一有機會曝光就狂寸師姐,營造寸嘴形象。《蘋果日報》圖片

爆乳 Jeana原來第一次影半裸,所以拍攝前亦罕有地要求清場,佢話:「上面靠自己手遮,但最難搞係遮下面,成日驚打底褲走位!」因花時間防走光,這輯半裸激照,影足 3小時。
寫真戰唔只鬥靚相,仲要鬥氣勢,上週四( 30日) Jeana接受本刊訪問,過程中不失牙擦本色,狂寸其他對手。 DaDa、趙碩之、傅穎和張馨予一個不留逐個寸。 Jeana話:「我覺得睇 DaDa本寫真會好忙吓,唔知睇牙肉定身材好……睇到好多八字……(趙碩之呢?)我對岩石冇興趣……傅穎呀……我對前輩 嘅前輩真係唔係好了解!」周圍辣火頭, Jeana坦言預 咗冇朋友,佢話:「我有好多好朋友,但大家都係識於微時 嘅,喺呢一行好難有朋友。 8模入面傾得埋 嘅得 Suki同 Hidy囉!」朋友唔多勝在親情搭夠, Jeana訪問時就堅持下午三點要離開去陪弟弟睇牙。佢話:「爸爸做中港物流生意、媽媽係家庭主婦、細佬讀緊小學二年班,媽咪都有擔心我講嘢咁直,怕唔怕?我話唔使驚!」

寸開有癮


否認隆胸

Jeana寸勻每個對手,而對於被網友圍攻話佢整容、隆胸, Jeana亦有回應:「我覺得自己個(胸)手感係好 soft……自己化妝技術好 啫……呢個世界有眼影、眼線、鼻影……」
俾人質疑「變形金剛」, Jeana依然懶理,仲話自己唔係貪慕虛榮,佢話:「我日日咁辛苦做 嘢,同貪慕虛榮冇乜關係喎!如果係,我應該走去買名牌同旅行啦!咁大家見我幾樸素就知啦!」


Jeana拍攝呢輯半裸照時,表示最麻煩係防上下走光,仲要勞煩助手幫手先遮到。



Jeana入 GME前已同前無 綫監製錢國偉稔熟,當年仲有份參與《美女廚房》,當時 Jeana仲叫 Pui Pui,今年 Jeana單飛,錢國偉繼續力撐,仲搵佢做《喜愛夜蒲》女主角。

反擊網友疑團
假波


“佢又知係假?佢掂過喇咩?我覺得自己個手感係好 soft,我覺得自己視覺上同觸覺上都好滿意。掂過嘅人先可以評論……(有冇整容呢?)我覺得自己化妝技術好咗好多……呢個世界有鼻影、眼線、眼影……如果要追究,大家攞啲八、九歲嘅相比較吓,同一張自己化咗妝嘅比較,我都驚佢哋認唔到自己。”

冇眉


“ Jeana冇眉相喺討論區瘋傳, Jeana話:「我眼眉毛比較疏、淺色,同埋我修得好幼。」而 Jeana之後亦喺電話補充,「張相係為一個妝前妝後嘅 job而影,所以,唉,真係失策,以後都會打番少少底!」”

擂台挑機


上年新 8模焦點係 Mia, Jeana就算係大合照,都係企埋一邊,同今日單飛周圍辣,好大分別。

仲有兩星期, Jeana寫真就會推出,經理人 Roy話會有海陸空宣傳攻勢, Roy話:「今年寫真格局好悶,我哋會搞個好似宣戰 嘅記者會,到時向今年出寫真 嘅各 o靚模宣戰!」
向人宣戰咁寸, Jeana亦好有信心,佢話:「海陸空好似打仗嘅意思,即係好似寫真擂台咁……希望多啲參與,唔似我哋國內啲同胞咁,都未開始就已經唔知去晒邊。(係咪要寸人先上位?)唓!我又唔覺得我要靠寸人先上到位,我又唔係嫩版查小欣,係咪先?即係我唔覺得我鬧人先紅到囉。」
對於師姐 Chrissie, Jeana亦咬住唔放,仲話師姐已經俾人睇厭,佢話:「佢出得太密喇!我對佢有少少厭囉!」咁沙塵,真係要睇吓你本寫真有幾勁喇!

Mia出番嚟


因為父親患癌休養半年,雖未曾完全康復,但 Mia已急着出 嚟賺錢,近兩次出席公開活動,都盡露事業線:「冇辦法啦,呢排復出梗係搏命搶鏡,同埋部戲係排球,唧番自己個波出嚟。」
Jeana講仔:
Jeana雖然係新人,但拍戲相當搏,底線亦愈嚟愈低,擔正嘅《喜愛夜蒲》同客串嘅《人約離婚後》都有超激場面。 Jeana話:「未 set任何底線,我會因應劇本再去諗,《肉蒲團》嗰啲暫時未諗!」


“方力申係一個好大汗嘅男仔,成個人都大汗。”


Jeana喺《人約離婚後》同方力申有激吻戲,仲在鏡頭前解 bra,被方力申錫胸。雖然只係客串,但仲搶過主角佘詩曼。

“當時有尷尬!因為當時得我、方力申、導演、攝影師 4個人就舒服啲,但出面啲人聽到我係咁嗌,出到嚟成班對住我笑笑口……尤其係除 bra,要靠大家貼住, hold住費事 bra甩。”


《喜愛夜蒲》係 Jeana第一套擔正電影,同對手陳柏宇有激烈床戲, Jeana要半裸上陣。

“其實我嗰日飲咗少少酒,唔係好記得(佢有冇摸胸)哈哈!”
“ Jason(陳柏宇)係怕醜嘅男仔,見到佢啲眼神好怕醜,搞到我都好想笑。”

幕後軍師

Jeana經理人 Roy:教佢講嘢中 point。
Jeana經理人阿 Roy鄺君賢,之前成功將周秀娜打造成宅男女神,今年重點力谷 Jeana接棒,由上年新 8模鵪鶉唔出聲,到今年變是非精周圍辣。成個人唔同晒,完全精心部署。阿 Roy話:「 Jeana係一個好有鬥心 嘅女仔,一入 嚟新 8模,佢已經同我講要單飛,但當時未係時候,到今年我 哋谷佢,佢本身講 嘢好直,我想突出呢方面性格,教佢講 嘢修飾 啲,中 point啲,所以變 咗嵋家寸嘴形象,不過我會叫佢再修飾吓 o架喇!


《壹週刊》圖片



阿 Roy話今年幫 Jeana搞海陸空宣傳寫真,佢死口都唔講「空」係乜,只係叫大家留意書展嗰日,懶神秘!