2011年7月5日 星期二

夜蒲男多女擒 陳柏宇:我做足安全措施


夜蒲男多女擒 陳柏宇:我做足安全措施
2011年07月06日
Face


為宣傳新碟《 Quinquennium》,陳柏宇和師弟林奕匡前週六到旺角行人專用區玩「快閃」,突然現身合唱了一首〈無限〉便即閃。雖然幾分鐘但已吸引到十幾個女 fans包圍,追住 Jason狂影相兼尖叫「我愛你」、「唔好走呀!」, Jason果然多女擒!

陳柏宇( Jason)剛拍完電影《喜愛夜蒲》,同 Chrissie師妹 Jeana(何佩瑜)有場激烈床上兼摸胸戲,蒲仔形象上晒身,動 L王升呢變溝女王。
做得夜蒲男,陳柏宇直認去夜店多女埋身,好在動 L仔唔濫交,更自認好識尊重女友:「我做足安全措施 o架!」
玩得安心,食得開心呀!

上星期陳柏宇的新歌加精選大碟《 Quinquennium》面世,繼續用煞食情歌冧 fans,不過拍戲就變身夜蒲男,接激戲《喜愛夜蒲》。陳柏宇仲話其實自己好多蒲吧經驗,「我經常同朋友落 bar飲酒,成日有女仔埋嚟撩我傾偈,問我攞電話、微博、 facebook o架,但我都會拒絕,落吧唔係想識女仔嘅!我都俾人話我花弗,我唔想似周柏豪 o架!」



在《喜愛夜蒲》中飾演夜場經理的 Jason,受唔住 Jeana誘惑,即上酒店房激戰, Jason要從後擁抱半裸的 Jeana和床上壓胸,但 Jason竟然話女神唔係佢杯茶, 料!

前度有餡

咁多女擒點會唔心郁? Jason就話亂搞男女關係太恐怖,以前拍拖被女友 hurt過:「以前有個女友識咗第二個男仔,仲搞大咗佢個肚,我梗係分手啦!(有冇懷疑個 BB係你 o架?)唔會嘅,我好尊重女朋友,我做足安全措施 o架!」
Jason更自爆最近睇中一位圈外女仔:「佢眼大大、細細粒,幾靚 o架!但唔知佢覺得我點呢?」前度 case咁鬼似楊思琦疑似有餡事件,陳柏宇可以同豪仔分享吓喎!

J神講女

陳柏宇俾女溝得多,對女自然亦有獨特見解,以為佢實揀 sexy到爆嘅 Jeana優質選,點知曾愷玹原來先啱嘴形。

扮裕美冇拖過


《蘋果日報》圖片

08年被指跟裕美同居,更被拍到同車返回西環住所,不過陳柏宇話:「我 哋由頭到尾都係 friend,家仲有聯絡,雖然裕美有一排冇 嘢做,我仲會關心佢 嘅。」

讚曾愷玹嗲聲


「佢把聲好嗲,同佢傾偈零舍開心 o架!可能台灣人又熱情 啲、冇咁拘謹,我見到佢都會投入 啲。」

嫌 Jeana sexy


「 Jeana好靚好性感, 喺我拍拖經驗入面冇一個咁養眼,我好欣賞佢 嘅身材 o架,但唔係我喜歡 嗰類型,我好怕女朋友俾人睇蝕晒, 着短裙我都唔鍾意 o架!」