2011年7月12日 星期二

又揀錯佬 楊思琦情夫周身債


又揀錯佬 楊思琦情夫周身債
2011年07月13日
Face




我好委屈!(真實對白)
自從上月 28日思琦妹單方面向傳媒爆出分手後,傳聞即時滿天飛,至週日( 10日)楊思琦始肯公布新歡真身,並澄清沒有懷孕。《蘋果日報》圖片

楊思琦曾經無懼無綫雪藏,跟豪仔(李泳豪)九年情愛得轟烈,最近卻突然話思琦貪錢轉冧富貴新歡吳帥( Andy Ng),男友阿哥李泳漢更日日拍咪數臭思琦妹,慳妹變港女人辦個個插。
被人圍插未算慘,本刊更發現思琦新歡吳帥雖貴為前香港跳水隊代表,又傳係煤礦富商,但原來吳帥疑似經常欠債,甚至連公屋租金都要拖到上法庭。思琦今鋪又揀錯郎,想靠男友上岸,這些機會不是你囉!

楊思琦自爆分手後,同李家互相數臭,精采程度拍得住鋒芝婚變。思琦以為搵到金龜,不惜冒險孤注一擲即棄九年舊情,可惜投資可升可跌,今鋪分分鐘買大開細。

屢遭追債

33歲楊思琦,曾言自己年紀唔細,想組織家庭有小朋友,又話男友豪仔家庭經常要佢倒貼,反而新仔吳帥不但對佢照顧有加,兼同佢屋企相處得嚟。
表面睇吳帥似乎係筍盤,但本刊發現 31歲前香港跳水隊員、現在貿易公司打工的吳帥,並非什麼富二代外,更原來有多次欠債紀錄,除日前被揭 06年曾欠人 3萬蚊,搞到入稟小額錢債審裁處追數外,本刊更發現另一同名男子分別在 05、 06及 07年拖欠房協租金,其中 07年更只因三千多元而鬧上法庭。


微博現身
一直只聞名不見人的吳帥( Andy Ng),卻有網友在微博上載了一張他與思琦兩母女在南京購物的相片,真身終曝光。網上圖片



《蘋果日報》圖片



根據小額錢債審裁處紀錄,一名叫吳帥的男子曾分別於 06年遭入稟追索 3萬元債及於 05、 06和 07年遭房協追討租金。



香港代表
今年 31歲的吳帥曾經代表香港出席參與大型跳水比賽,但在 02年被香港泳總指違反紀律,自此退出香港跳水界。《蘋果日報》圖片

思琦:冇大肚


有傳思琦向無綫告假 9個月安胎,但思琦親口證實並未懷孕,週日( 10日)仍然要為無綫節目《寵愛有家》拍攝外景。《蘋果日報》圖片

疑似吳帥屢被追債,之前盛傳思琦懷有吳帥骨肉,好在日前楊思琦除承認新歡吳帥身份外,更堅決否認懷孕傳聞,「我冇大肚!我咁講係想佢(豪仔)死心,我好蠢,我唔知點做先可以令佢死心,惟有講同人哋有咗 BB,只想大家都可以有新生活。」慶幸思琦妹唔係有吳種,有乜唔對路,起碼仲走得郁呀!

鼎爺再插:
臭嘅就認命囉!


上週四( 7日)鼎爺陪同飽受情傷嘅豪仔出席《拳王》煞科宴時,火滾爆粗鬧思琦:「佢嵋家屈 X我哋呀!」週一( 11日)本刊致電鼎爺時火氣未減,講到新歡吳帥原來窮過豪仔,爭人周身債,仍然勞氣噴火回應。

(吳帥經常俾人追債喎!)咁就只好怪佢本人喇,公道自在人心,如果係臭嘅,咁佢惟有認命囉,呢個係佢嘅選擇,佢自己攞嚟。
如果佢搵番豪仔做朋友都 ok,但話一齊番就點都會有戒心,唔鍾意囉。
日後喺 TVB見到,冇嘢 o架,佢同我打招呼咪 hi番佢囉,但係我哋呢啲老屎忽就唔會做主動嗰個啦,費事俾人話黐金糠

大孖開炮

分手後細孖李泳豪一直保持低調唔回應,反而大孖李泳漢唔知係咪愛弟心切,連日炮轟楊思琦,就連思琦埋怨屋企食安格斯牛扒時欠菜和麵包發脾氣,及思琦怒罵施明「食屎」都擺上枱講,大孖成功變焦點。


《蘋果日報》圖片



佢哋當我透明!(真實對白)

思琦勁數十宗罪

楊思琦眼見自己形象破產後,亦不甘示弱為求自保出招,喺 TVB《東張西望》及《明報周刊》訪問中都聲淚俱下,寃屈狂數李家十宗罪。

1.西貢愛巢自己畀
住西貢時,佢阿媽阿哥住樓上,而樓下個單位係我自己畀錢租。

2.搬屋我畀錢
西貢搬去九龍塘時,佢哋話我最多嘢,要我畀晒全屋搬運費。

3.天台滲水又係我
嗰陣天台滲水,佢哋話係我啲狗整爛,維修費幾萬蚊要我畀,我好委屈囉。

4.冇工人服侍
個工人淨係服侍佢阿媽阿哥,唔會照顧我。

5.當透明
我試過融入佢屋企,但佢哋當我透明唔理我。

6.亂掟我啲嘢
佢屋企成日亂咁掟我啲嘢,好唔尊重我囉。

7.多管閒事
佢阿哥差啲打斷豪仔隻手,我試過勸交,佢屋企嫌我多管閒事排斥我。

8.幫還咭數
佢攞晒成份人工幫補屋企,唔夠仲要簽咭,見佢還咭數好辛苦,我幫到一定幫。

9.唔尊重我屋企人
豪仔好迴避我屋企人,我覺得咁樣係唔尊重!

10.冇心結婚
佢話同屋企商量過年底同我結婚,但我完全唔知,冇人同我屋企商量,冇人求過婚。

吳帥戰友爆
思琦貪錢


俞越

楊思琦棄豪仔改投前香港跳水隊成員吳帥懷抱,不過吳帥隊友、曾被錯指為思琦新歡兼教育學院同學的俞越,卻曾爆思琦曾因貪財而主動追求。家族在上海從商的俞越曾說:「唔知佢係咪知我屋企有錢,好主動咁打電話畀我,仲寫埋情信添,佢參加港姐前都有問我好唔好參加,我覺得佢有啲貪慕虛榮,所以冇發展。」但事後思琦否認說:「我對佢都冇 feel!」
俞越曾是香港跳水隊成員,家族在上海經商,現他分別擁市值 710萬的北角富澤花園和市值 940萬的北角半山海峰園,果然有貨。