2011年7月12日 星期二

牛扒妹起底大家樂 為食男女爭贏陀地


牛扒妹起底大家樂 為食男女爭贏陀地
2011年07月13日
Face





最夾台灣幫
湛琪清(Jessica)同何宜聰( Ethan)年紀差成十年,但係兩個都有台灣血統,講廣東話又唔準,同聲同氣。

大家樂新一輯廣告 sell完住家飯再賣牛扒,片中男女主角講嘢唔正反而有新鮮感。
原來片中對為食男女名叫 Ethan Ho(何宜聰)同 Jessica Jann(湛琪清),聽聲未睇樣已經知佢哋唔係純種陀地,為食男去過日本做模,家陣殺入香港、為食女 Jessica就係美籍華人。問牛扒妹有冇興趣做 o靚模,她斬釘截鐵話:「我唔會剝衫 o架!」好少鬼妹仔咁保守喎!

廣告片的為食女主角係 21歲嘅 Jessica(湛琪清),雖然係 100%中國血統,不過喺美國出世自然滿身洋味。男主角就係 30歲嘅 Ethan,正宗台灣仔,讀大學嗰陣主修日文系,所以識講流利日文。兩人現時簽了鄒世龍的 Starz People,齊做 Carol師弟妹。 Jessica說:「都有百幾人面試,不過廣告商睇中我哋講嘢唔正,夠得意喎!」


再鋸牛扒
大家樂一連兩輯廣告已經出咗街,剛於上週出街的第 2輯廣告中 Ethan同 Jessica扮情侶,仲約去食牛扒。




歎住家菜
第一輯男女主角都只係同事關係, Jessica約 Ethan食飯, Ethan一句「我食住家飯」激嬲為食妹。

唔選港姐

喺美國長大嘅 Jessica,大學畢業之後,自己放相上模特兒公司網站應徵。問佢點解唔選港姐? Jessica話:「我好怕講嘢,而且廣東話唔好,所以冇參選。」唔選港姐, Jessica更加冇興趣學師姐 Carol楊梓瑤咁剝衫做 o靚模:「我同佢哋唔一樣,大家路線唔同,唔可以比較,而且我身材都冇佢哋咁好啦,我唔會剝衫 o架!我更加唔會整容啦!我媽咪同婆婆實鬧我,佢哋唔鍾意嘅嘢,我一定唔會做。」為食女唔肯剝,為食男 Ethan就決定從台灣殺入香港博一博,其實未來港之前, Ethan亦去過日本發展:「台灣男 model生存空間好細,可以話係冇出路,我哋唔似啲女 model咁露吓事業線就有工作,不過我決心做呢行嘅動力都係因為林志玲,佢真係好靚。我喺今年 4月中先嚟香港,我畀咗個限期自己,如果香港真係唔適合我,可能會去韓國或者新加坡。」準備行勻成個亞洲, Ethan決心都好大喎!


美國長大嘅牛扒妹,嚟咗香港 1年多,之前仲參加咗 TVB嘅玩嘢節目《變身男女 Chok Chok Chok》,她說:「我一向都好男仔頭,好似傻大姐咁,其實扮男仔都好好玩 o架!」



去年 10月, Jessica拍咗個 PPS繳費靈廣告,不過點都不及家做牛扒妹多人談論囉!

做過日模


喺日本時, Ethan除咗做平面模外,亦拍咗個 Sony相機廣告,佢話呢個廣告係香港廠商去日本試鏡,打算搵日本人拍,點知搵咗佢,話佢似日本人喎。

騎呢廣告夠創意

每年 TVB都會舉辦《最受歡迎電視廣告大獎》,不過有最佳廣告亦唔少得一啲比較「騎呢」嘅廣告,有啲真係睇完都唔知佢講乜。除之前有爆笑廣告「呢啲加茶」,近期仲有幾個廣告都真係幾「別出心裁」。

劉家昌仔齋坐


四洲集團最近同劉家昌個仔劉子千拍咗個廣告,劉子千就淨係坐喺梳化度,郁都唔郁。有好多網民都話睇完都唔知講乜。據四洲發言人高小姐話:「四洲為慶祝 40周年,贊助埋劉子千出新碟,因為四洲主席同劉家昌份屬好友,所以贊助埋佢個仔啫!」

金剛估歌仔


金剛最近幫豐田拍咗一連三輯廣告,同樣都係講新款車嘅性能,不過冇字幕真係唔明佢講乜,豐田發言人李小姐說:「我哋都係睇中金剛嘅人氣同佢唔清楚嘅廣東話,等觀眾有想像空間,好似估歌仔咁!」

http://www.imdb.com/name/nm0417792/