2011年5月3日 星期二

Chrissie師妹勁拜金  Jeana:「冇一卡咪溝我!」


Chrissie師妹勁拜金  Jeana:「冇一卡咪溝我!」
2011年05月04日
Face


Jeana三圍 33C、 23、 34,身高 172cm,加埋佢有個攞命翹臀,唔怪得佢都唔怕醜話自己勁多人追啦。



夏天殺到, o靚模寫真大戰埋身,今年 Angelababy、 Carol(楊梓瑤)宣布唔玩, Chrissie亦只推出寫真 app,女神通通罷玩寫真, model公司惟有谷新女上位。
「新 8模」之一,又係 Chrissie師妹的何佩瑜( Jeana),宣布今年將單飛出寫真。寫真有幾爆未知,不過 21歲 Jeana就好大口氣,先暗寸月尾滿 26歲嘅師姐 Chrissie年紀大要讓位,戰鬥格嘅佢仲講明錢最親,試過收觀音兵 1卡鑽戒,幾萬蚊 Chanel手袋仍然唔受溝,「冇 1卡鑽石咪溝我!」明碼實價超拜金,有米宅男先有得諗。

22歲何佩瑜 Jeana上年參加「新 8模」選拔賽被模特兒公司「 GME」選為新 8模,成為 Chrissie師妹。來自北京的 Jeana, 7歲跟父母移居香港,於荃灣保祿六世書院讀到中四,未考過會考, Jeana話:「對讀書興趣唔大,無謂呃自己,早啲出嚟做嘢好過。」

唔受溝禮照收

屋企冇經濟顧慮,但 Jeana目標明確,第一份工於灝天金融做黃金銷售,後來發覺自己鍾意做 model而入行。最近更被 TVB監製錢國偉睇中,邀拍華納歌手連詩雅和百果園 E神 DaDa主演新戲《喜愛夜蒲》, Jeana話:「我以前好鍾意蒲,不過家好少。」
樣靚身材正, Jeana亦唔客氣自認多人追,更試過有男仔為爭佢於 disco打交,亦有人為追佢送上 1卡鑽石, 3萬元 Chanel手袋:「我收咗,不過冇同佢一齊,因為真係唔啱 feel,(咁點解你又收?)咁係幾吸引嘛……我諗冇 1卡鑽石咪溝我!」


Jeana初出道時曾被指係「翻版范冰冰」,不過 Jeana今次就玩謙虛話:「我邊有人哋咁靚,有佢咁紅就好囉。」



上年俾王家衛睇中,喺梁朝偉孭飛嘅《一代宗師》內扮演歌女, Jeana話:「我真係開心到暈,因為我細細個就鍾意偉仔。」

「 Chrissie只係短暫對手!」


寸爆師姐
Jeana早前竟然以「長江後浪推前浪」暗寸師姐周秀娜 out爆,搞到經理人 Roy急 call佢「照肺」,之後仲被影到當街喊,周秀娜仲怨經理人偏幫師妹:「人人都想我死!」《蘋果日報》圖片

冇錢咪埋身, Jeana把口一樣唔收,早前暗吋師姐 Chrissie年紀大要讓位,更暗寸 Chrissie做過「龍模」好 cheap, Jeana說:「我真係好好彩,好快簽到 GME,冇做過『龍模』,私影嗰啲真係唔得囉!」鬥心強勁的 Jeana,更視 Chrissie為目標,佢話:「我知實會(被人)同師姐比較,佢身材係勁過我,不過我高過佢 2cm( 172cm),同埋佢係我短暫嘅對手,我一定要打低佢。」嘩!咪神打擂台,好睇過曼聯對巴塞!

愈大愈靚


'07包包面
十七歲於亞洲遊戲展小姐選舉贏冠軍,當時個名仲叫「 Pooh」嘅 Jeana塊面仲係脹卜卜。



'09尖尖尖
參加本刊舉辦的「 2% Style Book 2009女郎」選舉輸給「林峯女」陳嘉桓,塊面開始變尖。



'10鼻高高
簽約 GME model成「新 8模」,連鼻都忽然高埋。

「新 8模」去咗邊?


Mia陳靜儀
•請半年假陪重病爸爸

Betrys江怡
•拍電影

Jeana何佩瑜
•出寫真撼 Chrissie

Suki黃雪瑩
•做潮人

Hidy余曉彤
•出寫真

Vibeke馬卓寧
•因病請辭

Hazel徐熙素
•唱歌出碟

Rika王麗嘉
•唱歌出碟